Ga naar de inhoud

Snowflakes & Piglets

Voor wie struikelt in stijl en daarna thee zet

Menu
  • Gewoon dit
  • Buiten & Binnen
  • Dat kopje thee
  • Even mezelf
  • SNOWFLAKES & PIGLETS
  • PORTFOLIO
Menu

Tag: ganzenbord

Van welk bordspel word jij het meest fanatiek?

Geplaatst op 29 mei 202516 maart 2026 door snowflakesandpiglets

Ik ben eerlijk gezegd niet zo van de bordspellen, ik vind het wel leuk. Vroeger deden we mens-erger-je-niet. En ganzenborden. Vooral die laatste vond ik leuk. Later kwam triviant en monopoly. Ik denk dat ik daar wel het meest fanatiek ik ben. Ik ga er altijd voor de volle 100% voor, maar op de een…

Lees verder

Recente berichten

  • Goed gemutst aan je dag beginnen 31 mei 2026
  • Dat kopje thee 28 mei 2026
  • Pullen-Parade 24 mei 2026
  • Samen ontwaken 17 mei 2026
  • Fluitenkruid 10 mei 2026
Contact formulier
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam *
Aan het laden
© 2026 Snowflakes & Piglets | Aangedreven door Minimalist Blog WordPress thema